måndag 29 september 2008

UFO-klubben öppnar!

Har funderat lite på det här ett tag eftersom jag har en himla massa UFOn som bara ligger, vissa är tom så nära färdigställande att det bara är trådar kvar att fästa.
Har märkt att fler än jag har detta "bekymmer" så därför tänkte jag att jag drar igång den här blogg-sidan med.

Tanken med UFO-klubben är att vi här ska kunna visa upp hur våra UFOn blir till FOn. :) Kanske får man lite extra push att göra klart det där gamla när man är med här. Och kanske kan vi också få till nån tävling här framöver som sporrar lite extra?

Vi kan vara max 100 UFO-bloggare här på sidan. Vill du vara med? Skicka mig din mail och din bloggadress så fixar jag det! truckerelin@gmail.com

8 kommentarer:

Lillan sa...

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!! Du har väl min emailadress redan va? :D

TruckerElin sa...

lillan: Yes ;-) Vem kan glömma den? Har mailat inbjudan så får vi se om det funkar... *spännande*

Pärlmudden sa...

Låter spännande och lockande detta. Känner att jag inte har tid att vara med just nu, men återkommer gärna om ett tag ifall det går bra?! Håller just nu på med att försöka hinna göra en massa pärlmuddar till en julmarknad, så alla ufon får ligga på is ett tag till...
Lycka till!

TruckerElin sa...

pärlmudden: Klart du kan återkomma :-) Jag kan som gissa mig till att det kommer att fortsätta att finnas ett o annat UFO i garderoberna oavsett hur mycket vi stickar...

Soili sa...

Det här låter spännande.Jag återkommer lite senare.Just nu är det några beställningar som ska bli klara och så ska det stickas lite till julmarknaden...men sen ska mina UFO'n få krypa fram ur påsarna:)

TruckerElin sa...

soili: Ja kom du hit sen när du känner för det. Vi är säkert kvar. :)

Anonym sa...

Oh, vad skoj. :)
Ska maila dig på en stund..

TruckerElin sa...

elin markusson: Ja gör du så :)